We were meant to fly like butterflies <3

Ibland funkar min hjärna inte alls. Skulle efter att Sara varit här ladda över bilderna från kameran till datan och blev superbesviken över att datan tydligen inte hade en kortläsare. Hade ju för mig att den skulle ha det när jag läste beskrivningen för datan. Men hittade ingen kortläsare och var för lat för att starta upp gamla datan bara för att sen behöva leta fram usb:t för att kunna få över dom till nya datan. Men tror ni inte att när jag pratade med mamma häromdagen så hittade jag den förbaskade kortläsaren på nya datan!! Vet inte hur jag lyckades med att missa den förut. Snacka om ouppmärksam. Den sitter dessutom där jag letade när! Arrrgh! Nu har jag i alla fall bilderna på datan, so I’m happy 🙂

Är inne i en pojkbandsperiod :S Vet inte hur det hände men band som The Wanted och One Direction spelas just nu för fullt på datan och iPoden. Kan vara att jag längtar efter sommaren och typ alla låtar är upptempo och glada? Jaja, blandar i alla fall med Bruce Springsteen, Toto och Queen så känner mig inte helt patetisk. (Att min pojkbandsperiod är smått patetisk beror bara på att jag är 21, snart 22, år gammal).

Btw, Bill Bailey är ett komiskt geni. Tror jag har sagt det förut men det är värt att upprepas 🙂 Om ni inte vet vem han är, youtuba honom!!

Håller långsamt på att planera min sommar med Frida. Blir kanske en sväng till Liverpool i April (AHHH LIVERPOOL :D:D:D:D:D:D), blir definitivt Keane i Juni och sen Coldplay i Augusti. Ska såklart sen vara hemma mesta delen av sommaren så alla mina älsklingar därhemma kan förvänta sig mycket kel och gos 😀 MISS U ALL SOO MUCH!!!!

Håller samtidigt på med att för fullt planera framtida tatueringar. Har bestämt mig för att andra foten ska få prydas med fortsättning av texten jag har på höger fot. Kommer att stå ”Walk on with hope in your heart” och kommer kanske följas med ett litet hjärta. Har sen flera andra förslag över tatueringer till andra ställen på kroppen men har bestämt mig för att det blir tidigast till i höst, foten blir antingen innan sommaren eller under sommaren.

Have you ever told anyone you love them after 5 minutes?

Fina soliga Edinburgh från när Sara var här på besök ❤

Ha det bra allihopa ❤