Long time no see

Har inte skrivit här på jättelänge. Har varit upptagen med att vara sjuk, tyckte inte det var så himla intressant att skriva om det varje dag. Blev sjuk förra söndagen och blev inte bra förrän i fredags. Missade alltså en hel vecka av Uni eftersom jag låg till sängs med feber. Hade det bara varit snuva och halsont hade jag tagit mig in men med feber var det inte så lockande :S

Men nu är jag frisk så var till Uni idag. Kl 7 ringde klockan. Mindre imponerad måste jag bara få säga. Var i alla fall stolt över att jag tog mig till Uni, men var nära att somna under andra timmen av vår lecture. Inte riktigt lika bra ;D Hade sedan ett möte med Raees över vårt grupparbete 🙂 Kortaste mötet i världshistorien men vi delade i alla fall upp uppgifterna 🙂 Satt sedan i biblioteket ett par timmar innan det blev lunch med Heather. Gick till The Pancake House. Mumsigt värre 😀

Gick sedan till Grant Managment som messade mig i fredags och sa att det var några papper jag var tvungen att lämna in. Fixade sig på två minuter så nu är allt med lägenheten förutom kontraktet fixat. Kan inte skriva på det innan dom fått alla papper från oss, men Heather ska lämna in sina imorgon så kontraktet borda fixas under slutet av veckan eller nästa vecka 😀 Åh kommer bli så nice att bo i den lägenheten med Heather 😀 Vi har storartade planer för den lägenheten kan jag lova ;D

Imorgon blir det Uni från 15-17 och sen gå till the Union för drinkar med Heather och Stuart. Vet inte riktigt varför jag måste med men Heather sa att jag inte hade något val så antar att jag måste ;D Ska bli ganska nice i alla fall, skönt att bara kunna slappa någon annanstant än lägenheten en kväll 🙂

På förmiddagen blir det tvätteri och plugg. På tiden att jag tvättar, börjar bli lite dåligt med kläder ;D Ska bli så nice när vi har en tvättmaskin i lägenheten i höst istället för 2 maskiner för 144 personer som vi har nu. Skulle ha tvättat i Söndags men alla maskiner var upptagna hela dagen så det gick inte.

Ska försöka komma igång med träningen nu igen när tatueringen är läkt och jag finally är frisk 😀 Inte så himla kul när det känns som om lungorna ska ge upp och rymma från kroppen på vägen hem. Nej, måste dessutom fixa kondisen om jag ska springa med Rasse i Juni. Vet inte riktigt varför jag kom på iden att utmana honom men nu är det gjort så har inte så mycket att välja på förutom att träna… ;D

Nej nu blir det mer plugg innan jag tar och hoppar i sängs så att jag orkar upp imorgon för att tvätta. Håll tummarna för att det finns maskiner imorgon så jag blir klar med tvätten 😀

Lämna en kommentar